Skip to main content
Besvarat

Dålig täckning

  • December 9, 2025
  • 1 svar
  • 30 visningar

Jag har nyss bytt abbonemang från Telenor till tre då jag fick en bättre deal. Jag frågade försäljaren om täckningen då jag bor ute i skogen, och han sa att täckningen är bra i området jag bor på. Men jag har knappt någon täckning hemma alls. Känner mig totalt lurad.

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Frida_A, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Tråkigt att det inte fungerar som tänkt. Sök gärna på din adress i vår täckningskarta, där kan du se om det är någon pågående driftstörning som ligger bakom de problem du upplever.

Om det inte är någon driftstörning i området rekommenderar jag att du kontaktar kundservice för att få hjälp med felsökning och eventuell felanmälan.

1 svar

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • December 9, 2025

Hej ​@Frida_A, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Tråkigt att det inte fungerar som tänkt. Sök gärna på din adress i vår täckningskarta, där kan du se om det är någon pågående driftstörning som ligger bakom de problem du upplever.

Om det inte är någon driftstörning i området rekommenderar jag att du kontaktar kundservice för att få hjälp med felsökning och eventuell felanmälan.