Besvarat
Felaktigt köp av 3Extra Surf
Hej
gjorde ett fel nyss, beställt o köpt extra surf på en mobil men det ska bara vara på min iPad. Kan ni justera o ta bort på mobil.
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
gjorde ett fel nyss, beställt o köpt extra surf på en mobil men det ska bara vara på min iPad. Kan ni justera o ta bort på mobil.
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
Bäst svar av Tristan
Hej Mikaela!
3Community är ett forum för användare, dvs kunder hos 3, och det innebär att de flesta som finns här inte kan göra ändringar åt andra kunder.
För att få hjälp med specifika kundrelaterade frågor måste du ta kontakt med Kundservice via mail, chatt eller telefon.
Jag tror dock inte att det finna någon möjlighet att dra tillbaka eller flytta köpt extra surfmängd men det kan tänkas att personalen på Kundtjänst är på bra humör måndagsmorgon till trots och bjuder på lite surf till din iPad. Det skadar aldrig att ringa in och vara lite extra trevlig. : )
Visa original3Community är ett forum för användare, dvs kunder hos 3, och det innebär att de flesta som finns här inte kan göra ändringar åt andra kunder.
För att få hjälp med specifika kundrelaterade frågor måste du ta kontakt med Kundservice via mail, chatt eller telefon.
Jag tror dock inte att det finna någon möjlighet att dra tillbaka eller flytta köpt extra surfmängd men det kan tänkas att personalen på Kundtjänst är på bra humör måndagsmorgon till trots och bjuder på lite surf till din iPad. Det skadar aldrig att ringa in och vara lite extra trevlig. : )
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.