Skip to main content
Besvarat

Förhöjd kostnad på fakturan?

  • 26 augusti 2018
  • 2 svar
  • 637 visningar

Vad innebär förhöjd kostnad på fakturan? Beloppet varierar olika månader

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura

Bäst svar av Pettersson

Hej! Det låter konstigt att beloppet varierar. Spontant låter det som kostnaden för hårdvara - dvs mobil, router eller modem. Vad står det exakt på fakturan? Har du nyligen förlängt eller förändrat ditt abonnemang?
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 26 augusti 2018
Hej! Det låter konstigt att beloppet varierar. Spontant låter det som kostnaden för hårdvara - dvs mobil, router eller modem. Vad står det exakt på fakturan? Har du nyligen förlängt eller förändrat ditt abonnemang?

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 27 augusti 2018
Hej @Kenneth!
Som @Pettersson nämner avser "Förhöjd avgift telefonmodell" kostnaden för mobilen och är alltid densamma under bindningstiden. Om du nyligen har förlängt ditt abonnemang (innan den ursprungliga bindningstiden har löpt ut) kan ev. kostnader för gammal hårdvara följa med på fakturan, om första bindningstiden går ut ex. 15e augusti, är kostnaden mindre för hårdvaran mindre än tidigare månader.

Kan det vara det du tänker på?

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies