Skip to main content
Besvarat

Låsa upp Tre på mobil

  • 5 november 2018
  • 2 svar
  • 171 visningar

Hej, jag gjorde en betalning för att få en kod överförd till mail om att låsa upp mobil. Betalningen drogs från kortet med det blev fel på hemsidan för att genomföra ärendet. 350 kr.

Bäst svar av Pettersson

Hej,

vilken mobilmodell gäller det? En iPhone, Samsung etc? 🙂
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2683 kommentarer
  • Svar
  • 5 november 2018
Hej,

vilken mobilmodell gäller det? En iPhone, Samsung etc? 🙂

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • 13 november 2018
Hejsan @Linda Persson!

Hur har det gått? Har det ordnat sig med upplåsningen av din mobil? :)

Återkom gärna så vi andra också vet

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies