Besvarat
Vilken dag kommer min iPhone 11 komma fram?
Jag beställde min iPhone 11 via kundservice runt kl 15 förra fredagen (alltså en timme efter förköpet startade) och undrar nu om någon har någon erfarenhet kring när min telefon kommer komma fram. Har ännu inte fått något kollinr och vill väl egentligen bara veta om jag kommer hinna få min telefon på fredagen eller om jag kommer behöva vänta till måndag. Kommer bli en lång helg av väntan isåfall... På 3.se/iPhoneleverans så står det: ”Leverans: Fredag 20 september”, men då jag som sagt inte fått något kollinr än så blir man ju lite nojig. Någon som har erfarenhet av hur lång tid det tar?
Jag bor i Stockholm om det gör någon skillnad.
Jag bor i Stockholm om det gör någon skillnad.
Bäst svar av Jocke
Vad kul med en ny telefon. Hoppas du blir nöjd 😃.
Leveranstiden påverkas av antal beställningar av en viss färg på telefonen, storlek, tid när beställningen gjordes osv. Du kan söka på din beräknade leveranstid på tre.se och där finns all väsentlig information kring beställningar av de nya telefonerna från Apple.
Är du kund sedan tidigare och har förlängt abonnemanget får du en SMS-avisering så fort telefonen finns att hämta ut.
Är det ditt första abonnemang hos oss kommer du att få en brevavisering som du behöver för att hämta ut försändelsen med.
Visa originalLeveranstiden påverkas av antal beställningar av en viss färg på telefonen, storlek, tid när beställningen gjordes osv. Du kan söka på din beräknade leveranstid på tre.se och där finns all väsentlig information kring beställningar av de nya telefonerna från Apple.
Är du kund sedan tidigare och har förlängt abonnemanget får du en SMS-avisering så fort telefonen finns att hämta ut.
Är det ditt första abonnemang hos oss kommer du att få en brevavisering som du behöver för att hämta ut försändelsen med.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.