Skip to main content
Besvarat

Stulen mobil

  • 1 oktober 2019
  • 1 svar
  • 459 visningar

Hej!

Min mobil med simkort har blivit stulen ikväll.

Spärra mitt simkort omgående.

Jag har även tryckt i för ny beställning av simkort.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @jackblomquist! Välkommen hit till 3Community 👋

Verkligen tråkigt att höra att du blivit av med SIM-kortet. För att spärra ditt SIM-kort så räcker det med att du ringer in till oss så får du valet "Spärra ditt SIM-kort" som en utav de första valen. Numret du ringer är 0735-300 400 😁
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • Svar
  • 2 oktober 2019
Hejsan @jackblomquist! Välkommen hit till 3Community 👋

Verkligen tråkigt att höra att du blivit av med SIM-kortet. För att spärra ditt SIM-kort så räcker det med att du ringer in till oss så får du valet "Spärra ditt SIM-kort" som en utav de första valen. Numret du ringer är 0735-300 400 😁

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies