Skip to main content
Besvarat

My iPhone 11 order

  • 16 oktober 2019
  • 1 svar
  • 126 visningar

I can wait for your iPhone. But in December I leave and I risk losing it if you don't send it before December. It's not right. This is not how customers are treated 

 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till mobil[/i] - [i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i]

Bäst svar av Jocke

Welcome to the 3Community @Benedetta tarquini.

 

I’m really sorry for the delivery time of the new iPhones. We are trying to send them as fast as we can. The only information we have regarding your delivery is the one we are communicating here.

 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • Svar
  • 18 oktober 2019

Welcome to the 3Community @Benedetta tarquini.

 

I’m really sorry for the delivery time of the new iPhones. We are trying to send them as fast as we can. The only information we have regarding your delivery is the one we are communicating here.

 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies