Skip to main content
Besvarat

Låsa upp telefon

• 25 juni 2018
  • 2 svar
  • 1124 visningar

Hej ! Köpte idag en telefon på tre butik i linköping Samsung s9 kommer hem lägger kort i visar skriv sim kortets pin skriver in pin, visar misslukades

Bäst svar av Pettersson

Hej! Använder du ett 3Simkort? Annars handlar det nog om att telefonen är operatörslåst till 3. Om du köpt telefonen kontant, kan du låsa upp den direkt via www.tre.se/opk - är den köpt med abonnemang kan du låsa upp den om 12 månader mot en avgift på 350kr eller om kostnadsfritt när bindningstiden är slut.
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 26 juni 2018
Hej! Använder du ett 3Simkort? Annars handlar det nog om att telefonen är operatörslåst till 3. Om du köpt telefonen kontant, kan du låsa upp den direkt via www.tre.se/opk - är den köpt med abonnemang kan du låsa upp den om 12 månader mot en avgift på 350kr eller om kostnadsfritt när bindningstiden är slut.

Hej, min mobil är operatörslåst men utan bindningstid. Jag har nu fått en kod, men hur gör jag för att utföra upplåsningen?

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies