Skip to main content
Besvarat

Stulen telefon

  • 28 mars 2023
  • 2 svar
  • 199 visningar

Jag har blivit bestulen på min gamla mobil och köpt en ny hos tre.

Behöver mitt gamla avtal för att skicka till mitt försäkringsbolag

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 👋🏻 , @cu21day 

Tråkigt att höra angående din telefon. Har det gjorts en polisanmälan samt spärr av telefon & Sim-kort ? 

Om mobilen var på avbetalning hos 3 , så bör du se information om den när du loggar in på mitt3 i app eller webbläsaren . 
Har du försäkring via 3 eller är det via hemförsäkring ? 

Om du behöver mer hjälp att finna den infon du behöver , och så allt blir spärrat . Samt du får ett nytt som-kort aktiverat . Så är det bra att kontakta 3 kundservice på telefon . Så hjälper dom dig vidare . 

/ F 

Visa original

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 28 mars 2023

Hejsan 👋🏻 , @cu21day 

Tråkigt att höra angående din telefon. Har det gjorts en polisanmälan samt spärr av telefon & Sim-kort ? 

Om mobilen var på avbetalning hos 3 , så bör du se information om den när du loggar in på mitt3 i app eller webbläsaren . 
Har du försäkring via 3 eller är det via hemförsäkring ? 

Om du behöver mer hjälp att finna den infon du behöver , och så allt blir spärrat . Samt du får ett nytt som-kort aktiverat . Så är det bra att kontakta 3 kundservice på telefon . Så hjälper dom dig vidare . 

/ F 


  • Nykomling
  • 28 mars 2023

Ja, har spärrat telefon och gjort anmälan. 

Men kan inte se hela mitt gamla abonnemang när jag loggar in


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies