Skip to main content
Besvarat

4G tappar LTE var 5e min

  • 16 september 2019
  • 1 svar
  • 440 visningar

Jag tappar Internet var 5e min och det är borta ca 2min, från loggen på TP-LINK Archer MR200:

> 2019-08-02 09:59:51 [6] 4G: USER: Registered with a network!
> 2019-08-02 10:00:12 [6] 4G: USER: The service is not available.
> 2019-08-02 10:00:12 [6] 4G: USER: Not registered, searching!
>2019-08-02 10:00:12 [6] 4G: USER: Network type is NONE.
> 2019-08-02 10:00:16 [5] 4G: lte internet disconnected.

Det intressanta är att det fungerar när jag flyttar routern några mil till annan basstation!

Bäst svar av Nils

Hejsan @henrik33 och varmt välkommen till 3Community!

Jag förstår verkligen att detta är frustrerande! För att kunna se över om det är så att det är en mast i området som felar behöver vi göra en felanmälan.

Detta kan vi ej göra här då det är ett öppet forum, men du kan ta kontakt med teknisk support på 0771 735 300 så upprättar dom en sådan till dig!
Visa original

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 826 kommentarer
  • Svar
  • 18 september 2019
Hejsan @henrik33 och varmt välkommen till 3Community!

Jag förstår verkligen att detta är frustrerande! För att kunna se över om det är så att det är en mast i området som felar behöver vi göra en felanmälan.

Detta kan vi ej göra här då det är ett öppet forum, men du kan ta kontakt med teknisk support på 0771 735 300 så upprättar dom en sådan till dig!

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies