Hej Tre, jag skulle vilja köpa senaste iPad Air som lanserades nu i september 2020, när räknar ni med att få in den i sortimentet?
// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej Tre, jag skulle vilja köpa senaste iPad Air som lanserades nu i september 2020, när räknar ni med att få in den i sortimentet?
// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Pettersson
Hej,
jag tror inte att 3 kan svara på när eller om den kommer in. Det verkar nämligen som att Apple själva inte ens har gått ut med ett officiellt datum - mer än att den ska komma nu under oktober.
Mitt bästa tips är att hålla koll på Apples sida för iPad Air och när ett datum finns där, skriva här i tråden igen eller kontakta 3Kundservice. :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.