Skip to main content
Besvarat

Leveranstid Apple Watch 4

• 9 december 2018
  • 4 svar
  • 285 visningar

Hej.

undrar om lev tiden på Apple Watch 4, beställde min för över 4v sedan men inte hört något mer efter det.

( skapade en fråga på fel ställe innan, därför blir det lite av en dubbel post, ber om ursäkt för det )

Tacksam för svar. // T

Bäst svar av Chipsgeneralen

En anställd på 3 skrev precis i forumet att 3 har bekräftade leveranser v.50 och hoppades att de flesta som har beställt klockor ska få dom innan jul!
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

• Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 9 december 2018
Jag sitter i samma situation.
Pratade med 3 förra veckan och då trodde dom att Apple skulle leverera till dom nästa vecka... så verkar som att det bara är tålamod som gäller.
//Mattias

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1048 kommentarer
  • 9 december 2018
Det verkar ha en oerhört populär produkt då flertalet butiker/återförsäljare samt även Apple själva haft slut rätt länge.
är riktigt avundsjuk på er som beställt!

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1048 kommentarer
  • Svar
  • 10 december 2018
En anställd på 3 skrev precis i forumet att 3 har bekräftade leveranser v.50 och hoppades att de flesta som har beställt klockor ska få dom innan jul!

• Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 11 december 2018
Kommer att få min klocka idag! 🙂
känns riktigt bra! 👌

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies