Skip to main content
Besvarat

Hörlurar slutade fungera helt plötsligt

• 27 december 2018
  • 1 svar
  • 361 visningar

Hej jag lämnade i min telefon på lagning i Västermalmsgallerian för ngn vecka sedan . Det gick superbra o personalen var jättetrevlig. Jag valde att köpa ett par hörlurar o en powerbank . Hörlurarna har jag använt normalt o varit superförsiktiga med men helt plötsligt hörs det bara i vänstra snäckan . Hade dem bara en vecka innan det blev såhär. Jag vill reklamera dem jag vill inte betala för dem ( har valt delbetalning) om det ska va såhär. Men powerbanken fungerar superbra! Jag hoppas ni kan lösa det. God fortsättning o Gott nytt år! // Johanna Engström

Bäst svar av Falken

Hej,

Det är tyvärr relativt vanligt att hörlurar tar skada av att som exempel fastna i något. Men, då du beskriver att du är försiktig med lurarna så skulle det också kunna vara ett tillverkningsrelaterat problem, eller rent av smuts i den ena luren.

Ditt säkraste kort är att ta kontakt med butiken där du köpte dina lurar så att dom fysiskt får möjlighet att kika på dina lurar.

Lycka till /
Falken
Visa original

1 svar

Falken
Forum|alt.badge.img+1
  • Proffs
  • 27 kommentarer
  • Svar
  • 27 december 2018
Hej,

Det är tyvärr relativt vanligt att hörlurar tar skada av att som exempel fastna i något. Men, då du beskriver att du är försiktig med lurarna så skulle det också kunna vara ett tillverkningsrelaterat problem, eller rent av smuts i den ena luren.

Ditt säkraste kort är att ta kontakt med butiken där du köpte dina lurar så att dom fysiskt får möjlighet att kika på dina lurar.

Lycka till /
Falken

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies