Skip to main content
Besvarat

Fungerar 3 esim med Samsung Galaxy Watch 3?

  • 31 augusti 2020
  • 2 svar
  • 647 visningar

Hej,

 

Den 5:e augusti lanserade Samsung sin Galaxy Watch 3. Fungerar ert esim även till denna modell som den gör för Samsung Galaxy Watch?

 

Samsung artikelnummer på nya klockan: SM-R855FZSAEUD

Bäst svar av JeppePeppe

Halloj @grauof! Välkommen till 3Community :rainbow:

Jajjemän! Klockan kommer förinstallerad med eSIM, och det går suveränt att synka klockan med våra mobilabonnemang :sunglasses:

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 31 augusti 2020

Halloj @grauof! Välkommen till 3Community :rainbow:

Jajjemän! Klockan kommer förinstallerad med eSIM, och det går suveränt att synka klockan med våra mobilabonnemang :sunglasses:


ANTwdw00
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 7 kommentarer
  • 6 september 2020

Samsung galaxy watch vs iPhone. Nu har jag och troligen många kunder haft en klocka nästan 2 år, jag förstår att ibland kan man stöta på hinder trots att man som operatör haft dialog med respektive företag som tillverkar dem olika produkterna och tekniska problem uppstår. Men att man ej kan efter såpass lång tid kunna använda esim som är en ganska väsentligt del att man köpte klockan fortfarande inte löst samsung galaxy watch esim tjänst med Apple iPhone är väldigt störande och många önskar nog att 3 ser över någon form av kompensation som exempelvis man erbjuder tillbehör från samsung eller Apple där ni möjligtvis efter överenskommelse med respektive företag som troligen varit för snabba att ge er tekniska löften att det ej kommer finnas hinder för funktionaliteten att kompensera er som i sin tur inte blir en enbart 3 kostnad utan alla parter får enas om att i mitt tycke erbjuda exempelvis trådlösa lurar etc på så sätt blir kostnaden lägre då deras kostnad för tillverka egna produkter är väldigt låga med vad dem säljs i handel. 
 

tycker det är dags att ni börjar att pressa dem för så att Deras varumärke inte får dåligt rykte och 3 oxå kan behålla att man är den operatören som mitt egna tycke och kund sedan er start alltid ansett vara en riktigt bra operatör. Jag vet att majoriteten av kunder i ert område byter operatör väldigt ofta så vi som varit trogna sedan start är få och varit / är en form av ambassadörer när man rekommenderar er för bekanta.

hoppas ni kan återkomma med svar när ni har med ansvariga tagit beslut och har en lösning för oss drabbade ni bör se oxå ha i omtanke lojala kunder vs dem som kommer o går till andra operatörer.

tack för ordet 

önskar er det bästa

mvh

david Werner 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies