Skip to main content
Besvarat

Skärmskydd trasiga, men har livstidsgaranti

  • 9 juli 2018
  • 4 svar
  • 11438 visningar

Hej,
Vi har två iPhone med skärmskydd som är trasiga. Vi har livstids garanti och önskar nu två nya skydd.
Vänligen
Jenni Jansson --------------

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Bäst svar av Nils

Hej jenni_jansson!

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Jag anar att detta avser just ZAGG-skyddet som har en livstidsgaranti. Utbytet sker direkt via ZAGG och du skapar då en ersättningsorder på ZAGG:s hemsida.

1. Gå till www.zagg.com/register

2. Registrera skärmskyddet

3. Beställ ett ersättningsskydd, du betalar då porto och expeditionsavgift

4. ZAGG skickar ett nytt skydd, och du skickar tillbaka det trasiga skyddet till ZAGG.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 11 juli 2018
Hej jenni_jansson!

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Jag anar att detta avser just ZAGG-skyddet som har en livstidsgaranti. Utbytet sker direkt via ZAGG och du skapar då en ersättningsorder på ZAGG:s hemsida.

1. Gå till www.zagg.com/register

2. Registrera skärmskyddet

3. Beställ ett ersättningsskydd, du betalar då porto och expeditionsavgift

4. ZAGG skickar ett nytt skydd, och du skickar tillbaka det trasiga skyddet till ZAGG.

Hej!

jag har också ett skärmskydd från Zagg som gått sönder, om jag begär ett nytt skärmskydd nu via garantin, fortsätter garantin gälla under hela bindingstiden eller hur var reglerna? Det är inte bara en engångsersättning om det skulle gå sönder igen menar jag?

  • Nykomling
  • 4 mars 2020

 Hej

jag får upp detta meddelande när

jag försöker godkänna mitt köp på ZAGG. Ärendet är för att fö ett nytt skärmskydd. Någon som vet vad man ska göra. Har försökt i över 1 vecka nu. 


Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 4 mars 2020
Fridahag skrev:

 Hej

jag får upp detta meddelande när

jag försöker godkänna mitt köp på ZAGG. Ärendet är för att fö ett nytt skärmskydd. Någon som vet vad man ska göra. Har försökt i över 1 vecka nu. 

Hejsan @Fridahag och varmt välkommen till 3Community!

Hmm, jag har inte stött på detta tidigare. Blir det samma sak om du använder en annan webläsare?

Skulle problemet kvarstå kan du alltid kontakta deras support direkt via chat eller mail så ska du kunna få hjälp den vägen.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies