Skip to main content
Besvarat

Spärrat abonnemang utomlands

  • 5 november 2018
  • 1 svar
  • 469 visningar

  • Registrerad användare
Hej

Jag är utomlands och mitt abonnemang blev spärrat pga kostnadskontroll.
Jag kan varken ta emot eller ringa samtal/sms. Faktum är att jag inte har ngn täckning alls.

Jag försökte höja kostnadstaket och ta bort det men det hjälper inte...
Givetvis har jag försökt leta efter andra operatörer, båda auto/manuell men det står bara "ingen täckning". Startat om telefonen, på/av flygplansläge.

Hur får jag täckning utomlands? Är i en huvudstad i Asien...

Mvh

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland

Bäst svar av Tretin

Halloj @Kleiz!

Hur har det gått med kostnadskontrollen? Löste det sig så att det går att använda abonnemanget i Asien igen?

Om du fortfarande har problem med kostnadskontrollen rekommenderar jag att du tar kontakt med kundservice som nog kan hjälpa dig ordna det. Du kan chatta med kundservice här på Tres hemsida.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • Svar
  • 12 november 2018
Halloj @Kleiz!

Hur har det gått med kostnadskontrollen? Löste det sig så att det går att använda abonnemanget i Asien igen?

Om du fortfarande har problem med kostnadskontrollen rekommenderar jag att du tar kontakt med kundservice som nog kan hjälpa dig ordna det. Du kan chatta med kundservice här på Tres hemsida.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies