Hej
Min son ska till England på påsklovet. Hur gör jag för att ställa in så att han inte kan fortsätta surfa när de 60 GB som ingår är förbrukade?
MVH
Erik Åkerberg
Hej
Min son ska till England på påsklovet. Hur gör jag för att ställa in så att han inte kan fortsätta surfa när de 60 GB som ingår är förbrukade?
MVH
Erik Åkerberg
Bäst svar av Pettersson
du kan via Mitt3 lägga in ett kostnadstak för dataroaming på som lägst 200kr, detta kan vara en lösning. Uppmana till att använda mycket WiFi kan väl också hjälpa - 60GB är rätt så mycket data. Det är ca 20h av Netflix i högsta kvalitet.
Annars bör kundservice kunna hjälpa dig att spärra abonnemanget mot alla typer av extra kostnader. Du hittar kontaktuppgifter här.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.