Hej! Jag delar min surf, hur blir det med kostnad för den som delar när vi befinner oss i Storbritannien. Kan vi båda ringa, sms och surfa kostnadsfritt ?
mvh Mina
Hej! Jag delar min surf, hur blir det med kostnad för den som delar när vi befinner oss i Storbritannien. Kan vi båda ringa, sms och surfa kostnadsfritt ?
mvh Mina
Bäst svar av frodrik91
Hejsan ,
Så som jag förstår det som , så har man tillgång till maximalt den datamängd som ingår per abonnemang här hemma. Dvs lika mycket surfpott i 3Världen / utomlands. Så antar om man har surfpott på 20 GB eller mer , så ingår 3Världen och då kan man surfa och ringa i 80 länder.
Med 3Världen på abonnemanget kan du surfa, ringa och skicka meddelanden till samma pris som i Sverige hela EU/EES, Storbritannien, USA, Turkiet, Thailand och 47 andra länder.
https://www.tre.se/handla/tjanster/3varlden
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.