Skip to main content
Besvarat

Har obegränsad surf inom Sverige och 3Världen. Har jag 30 dagar obegränsad surf eller 60GB i 30 dagar?

• 4 februari 2025
  • 2 svar
  • 278 visningar

Mitt abonnemang har obegränsad surf inom Sverige och 3Världen. Har jag 30 dagar obegränsad surf eller 60GB i 30 dagar när jag vistas i Thailand?

Bäst svar av Qwirks

Med ett obegränsat privatabonnemang får du 60 GB i 30 dagar när du befinner dig i ett 3Världen-land. Abonnemanget är obegränsat inom Sverige, men utomlands får du 60 GB som också är ganska mycket.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 380 kommentarer
  • Svar
  • 4 februari 2025

Med ett obegränsat privatabonnemang får du 60 GB i 30 dagar när du befinner dig i ett 3Världen-land. Abonnemanget är obegränsat inom Sverige, men utomlands får du 60 GB som också är ganska mycket.

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+35

@Vinter Välkommen till 3Community ✨️⚡️

Du kan använda hela din surfmängd i utlandet. Har du obegränsat i Sverige så kan du använda upp till 60GB inom 3Världen.

3Världen kan användas i max 30 dagar i sträck och det räknas från att du kommer till ett 3Världen-land ✨️ Det är inte per kalendermånad som 30 dagar räknas. 

https://www.tre.se/support?openChat=true&vaId=communityGen

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies