Skip to main content
Besvarat

Nummerflytt

• 24 mars 2020
  • 1 svar
  • 184 visningar

Jag har bett om nummerflytt till er, i samband med en order på en ny mobil. beställde detta på nätet, med bank-id.
Nu har jag fått ett dokument som heter “Orderbekräftelse” med kryssmarkerade rutor. Är det meningen att jag ännu ska fylla i mina uppgifter här också, eller är det bara ett standardutskick? Jag har ju redan godkänt allt som står i dokumentet med bank-id vid beställningen. 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till teknisk support

Bäst svar av JeppePeppe

Tjena @Manxx! Välkommen till Tre, och 3Community :rainbow:

Det du fått nu i efterhand är endast en orderbekträftelse. Alltså en sammanställning av din beställning så att du vet att allt stämmer. Du behöver inte fylla i något mer i det mailet :blush:

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 25 mars 2020

Tjena @Manxx! Välkommen till Tre, och 3Community :rainbow:

Det du fått nu i efterhand är endast en orderbekträftelse. Alltså en sammanställning av din beställning så att du vet att allt stämmer. Du behöver inte fylla i något mer i det mailet :blush:

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies