Någon som som har erfarenhet av Samsung Z Fold 3?Jag har kikat lite på denna mobil, då jag är en Samsung och Android användare.

Någon som som har erfarenhet av Samsung Z Fold 3?Jag har kikat lite på denna mobil, då jag är en Samsung och Android användare.
Bäst svar av Chipsgeneralen
Kan erbjuda mina två cent ang Fold2. Inte samma men väldigt lika.
Fold2 är magisk teknik. Älskade den stora skärmen, möjligheterna det ger med läsa serier, böcker och surfa nätet.
Kan säga att jag inte gillade den smala skärmen på framsidan lika mycket. Instagram fungerade uselt, och många appar var ej optimerade för den långsmala skärmen. Plus att den kändes alltid för smal för att använda klokt.
Men om man gillar teknik och Android säger jag KÖR. Dock ska tänkas på att har du is i magen är det ju absolut värt att vänta till i höst då Fold4 förmodligen lär dimpa ner. Är man ekonomiskt oberoende eller känner brännande julklappspengar skulle jag köra.
Och om du köper är den gröna färgen ball deluxe 2.0.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.