Skip to main content

faktura

  • 1 november 2022
  • 2 svar
  • 18 visningar

Hej jag och min mamma har flyttat över mitt abonnemang på mig, men min mamma får fortfarande räkningen.

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 1 november 2022

Hejsan 🙂, @Pilipwallin02 

Är det möjligtvis så att ni precis gjort det nyligen ? Och ni även fått bekräftelse över att överlåtningen har gått igenom .

Om allt gått vägen , så bör du kunna logga in på mitt3 i app eller webbläsare och se abonnemanget som du nu ska stå över .

Och om man loggar in på din mammas tidigare inloggning , se att det försvunnit ifrån hennes part. Om den inloggningen finns kvar , eller om hon även har mer abonnemang som står kvar där .

Men om det pågått ett längre tag , så kan det vara bra att kontakta kundservice , och se över så det blir rätt person som får rätt faktura .

https://www.tre.se/privat/kundservice/abonnemang-och-tjanster/overlat-abonnemang/oversikt/

 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Mvh F


Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • 1 november 2022

@Pilipwallin02 Hej,

 

när var det ni gjorde överlåtelsen av abonnemanget? I många fall skickas även en faktura månaden efter som blir som en slutfaktura, för eventuella kostnader som uppkommit innan abonnemanget överläts. Kan det ha varit denna faktura som nådde din mor nu? 🧾


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies