Skip to main content
Fråga

stänga av köp via mobil

• 10 april 2022
  • 1 svar
  • 1238 visningar

Hej,

önskar stänga av köp via mobil på en extraanvändare. Hur gör jag det!

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 10 april 2022

Hej ,

Det jag kommer på är att man loggar in på “Mitt3 “ med BankID

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjA0JaM04r3AhXwsIsKHehQASoQFnoECAoQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.tre.se%2Fmitt3%2Flogga-in&usg=AOvVaw1IkzJuVaSeE_22TlQa2wC9

Väljer → Abonnemang → Välj det numret som ärendet gäller → Abonnemangsdetaljer. Så ska du iaf kunna göra nedanstående val för det telefon numret. ( Bilderna hamnade längst ner )

Det jag funderar på lite är att förr kunde man lägga betalningar / prenumerationer hos lades på 3 Fakturan . Oklart hur det är med det nu för tiden . Kan tänka mig att man iaf kan spärra betalnummer o sånt . Ta en kontakt med 3 Supporten via chatt eller telefon , så tror jag dom kan hjälpa dig och så ser dom en överblick som vi inte kan se här på community . Detta fick jag fram iaf :

Kan tänka mig att det bästa är att ta bort kopplingen mellan bank-kort & Mobilen

Och bara kunna göra köp via Appstore / Google-Playbutiken med koppling till bank-kortet . Så man måste skriva in kort uppgifter alt inloggningsuppgifter för köp i butik & i appar .

Man kan också ställa in av/på för köp online ,andra världsdelar osv hos sin banks hemsida .

Sen om man kan välja under 100 kr respektive 200 kr hos Kundservice, är frågan .

@Rodent

Mvh F

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies