Besvarat
Aktiverat nytt SIM-kort men fungerar inte
Har fått nytt sim-kort och aktiverat det samt haft telefonen avstängd efter detta trots det går det inte ringa eller ta emot samtal. Tacksam för hjälp
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Nils
Hejsan @Twingoking !
Varmt välkommen till forumet! :-)
Det kan dröja några timmar innan det hoppar igång, men normalt sker det inom bara några minuter.
Har det löst sig för dig? Om du fortsatt upplever problem rekommenderar jag att du tar kontakt med kundservice så kan dom se över vad det är som felar! 🙂 Du hittar kontaktuppgifter här.
Visa originalVarmt välkommen till forumet! :-)
Det kan dröja några timmar innan det hoppar igång, men normalt sker det inom bara några minuter.
Har det löst sig för dig? Om du fortsatt upplever problem rekommenderar jag att du tar kontakt med kundservice så kan dom se över vad det är som felar! 🙂 Du hittar kontaktuppgifter här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.