Skip to main content
Besvarat

Mobilsamtal via wifi

• 7 januari 2019
  • 1 svar
  • 206 visningar

Hej.
Har hört att man kan ändra sitt 3 abonnemang så man ringer via wifi när man har tillgång till det. Kommer vara mycket i Spanien i år så jag vill gärna göra det. På alla 3 mobiler jag har hos er. Kan ni fixa det åt mig?
Mvh Kristina

Bäst svar av Pettersson

Hej,

WiFi-samtal fungerar endast inom Sverige. I Spanien kan du använda mobilnätet för att ringa precis som hemma, det innebär alltså att det inte tillkommer några extra kostnader för användandet av mobilen.

I Spanien och i hela EU/EES kan du använda din mobil precis som hemma utan att det kostar extra. Här kan du läsa mer om det. 🙂
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 8 januari 2019
Hej,

WiFi-samtal fungerar endast inom Sverige. I Spanien kan du använda mobilnätet för att ringa precis som hemma, det innebär alltså att det inte tillkommer några extra kostnader för användandet av mobilen.

I Spanien och i hela EU/EES kan du använda din mobil precis som hemma utan att det kostar extra. Här kan du läsa mer om det. 🙂

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies