Skip to main content
Besvarat

Fel nummer vid nummerflytt

  • 26 september 2022
  • 1 svar
  • 81 visningar

Hej, Vi har en användare som ska portera ut sitt nummer från Wise Group AB. Vi upptäckte dock att numret som vi har begärt att portera ut är fel och ska vara 076-XXX XX XX istället. Detta gäller användaren Anne Eklöf som i nuläget står att hon har 072-XXX XX XX. Går detta att ändra? eller måste vi skapa en ny blankett? 

 

Vänligen

Max

Wise Group AB

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Max.Brann! 👋

Ledsen att det tagit sådan tid innan du fått svar. I detta fall är det bäst att du kontaktar vår Företagskundservice för att justera nummerporteringen. Här har du kontaktuppgifter. 

Visa original

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 30 september 2022

Hejsan @Max.Brann! 👋

Ledsen att det tagit sådan tid innan du fått svar. I detta fall är det bäst att du kontaktar vår Företagskundservice för att justera nummerporteringen. Här har du kontaktuppgifter. 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies