Besvarat
Ändra sms avisering vid upptaget
Jag tycker visserligen om att få sms avisering så fort någon ringt mig oavsett om personen lämnat meddelande eller inte. Men finns det någon möjlighet att inaktivera röstbrevlåda vid upptaget? När jag pratar i telefon och någon annan ringer mig möts de direkt av röstbrevlådan vilket gör att de tror att jag har telefonen avstängd.
Kan man göra så att det istället tutar upptaget för då slipper jag bli påhoppad att jag har telefonen avstängd.
Tacksam för svar
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar
Kan man göra så att det istället tutar upptaget för då slipper jag bli påhoppad att jag har telefonen avstängd.
Tacksam för svar
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar
Bäst svar av Tristan
Hej!
Nu går jag visserligen bara på minnet så ta uppgiften med en nypa salt.
Jag har dock för mig att den funktion du är ute efter var möjlig i det gamla kundgränssnittet för hantering av 3Svar och antar att bara inställningsbiten för kunder via Mitt3 försvann i samband med uppdateringen.
Med andra ord borde Kundservice fortfarande kunna hjälpa till med att justera hur ditt 3Svar beter sig.
Testa med att slå dem en signal innan 20 - de älskar att få roliga utmaningar vid typ 19:58.
: )
Visa originalNu går jag visserligen bara på minnet så ta uppgiften med en nypa salt.
Jag har dock för mig att den funktion du är ute efter var möjlig i det gamla kundgränssnittet för hantering av 3Svar och antar att bara inställningsbiten för kunder via Mitt3 försvann i samband med uppdateringen.
Med andra ord borde Kundservice fortfarande kunna hjälpa till med att justera hur ditt 3Svar beter sig.
Testa med att slå dem en signal innan 20 - de älskar att få roliga utmaningar vid typ 19:58.
: )
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.