Skip to main content
Besvarat

Jag kan inte förlänga

  • 24 februari 2020
  • 1 svar
  • 161 visningar

Hej!

 

Skulle precis gå in & förlänga mitt abonnemang från en iphone 8 till iphone 11 pro. De står på Mitt3 att de går att förlänga (utgångsdatum 2020-04-26) men när jag skriver in mitt telefonnummer så står de att de inte går? Men de går om jag väljer att skaffa ett nytt nummer? Varför kan jag inte förlänga?

Bäst svar av Emanuel

Hejsan @fannyk0504 och välkommen till forumet! :)

 

Jag misstänker att sidan hänvisar att du kan förlänga från och med 2020-04-26 i detta fall.

Din bindningstid löper alltså inte ut 2020-04-26 utan i så fall 2020-08-26.

 

Har du möjlighet att extrakika på bindningstidens slutdatum på Mitt3? 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 392 kommentarer
  • Svar
  • 25 februari 2020

Hejsan @fannyk0504 och välkommen till forumet! :)

 

Jag misstänker att sidan hänvisar att du kan förlänga från och med 2020-04-26 i detta fall.

Din bindningstid löper alltså inte ut 2020-04-26 utan i så fall 2020-08-26.

 

Har du möjlighet att extrakika på bindningstidens slutdatum på Mitt3? 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies