Skip to main content
Besvarat

Vill betala fakturan men behöver OCR-nummer

• 24 augusti 2018
  • 3 svar
  • 253 visningar

Hej om jag behöver få ocr nummret och dylik till räkning från inkasso bolaget för att kunna betala så spärren på abonomanget släpper men inte har brevet och på grund av spärren varken kan ringa 3 kundtjänst eller inkassobolaget. Hur gör jag då?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Nils

Hej Per0899! Vad kul att du har hittat hit! :-)

För att betala fakturan kan du ta kontakt direkt med inkassobolaget via mail. Deras mailadress är info@alektumgroup.com.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 826 kommentarer
  • Svar
  • 27 augusti 2018
Hej Per0899! Vad kul att du har hittat hit! :-)

För att betala fakturan kan du ta kontakt direkt med inkassobolaget via mail. Deras mailadress är info@alektumgroup.com.

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 22 februari 2024

Behöver mitt ocr nummer betala mobilräkning 

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • 22 februari 2024

@Sebban98 Hej,

du hittar alla betalningsuppgifter om du loggar in på Mitt3 med Mobilt BankID. Där kan du även betala fakturan direkt med betalkort eller Swish! 🧾

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies