Skip to main content
Besvarat

Se faktura i Mitt3

  • 18 september 2018
  • 3 svar
  • 10964 visningar

  • Registrerad användare
  • 1 kommentar
Hur kan jag se mina fakturor? Enligt mitt 3 har jag inte tillgång till det. Fast det har jag, det är jag som betalar 4 abonnemang på fakturan.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Tristan

Hej Kaj!

För att kunna se dina fakturor på Mitt3 behöver du vara inloggad som administratör/betalningsansvarig.

Om du inte har skapat ett sådant konto tidigare behöver du logga ut från Mitt3 och sedan klicka på "Skapa konto" och följa de instruktioner som ges där.

När du är inloggad på ditt eget abonnemang med mobilnumret som användarnamn kan du inte se fakturor och denna förändring kom till i samband med GDPR.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 18 september 2018
Hej Kaj!

För att kunna se dina fakturor på Mitt3 behöver du vara inloggad som administratör/betalningsansvarig.

Om du inte har skapat ett sådant konto tidigare behöver du logga ut från Mitt3 och sedan klicka på "Skapa konto" och följa de instruktioner som ges där.

När du är inloggad på ditt eget abonnemang med mobilnumret som användarnamn kan du inte se fakturor och denna förändring kom till i samband med GDPR.

  • Skribent
  • Registrerad användare
  • 1 kommentar
  • 18 september 2018
Tack för svar, men det är just det som inte går... när jag försöker skapa nytt konto får jag inte det för att användaren redan finns...

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • 18 september 2018
Kaj skrev:
Tack för svar, men det är just det som inte går... när jag försöker skapa nytt konto får jag inte det för att användaren redan finns...


Om du får det svaret bör det vara för att du har använt den epostadressen för att skapa ett konto vid ett tidigare tillfälle.

Det du kan göra då är att nyttja funktionen här för att återställa lösenordet och instruktionen går ut till den epostadress du anger.

Ifall inte ens detta hjälper dig med att få åtkomst som betalningsansvarig behöver du ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 för hjälp och eventuell felanmälan.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies