Många funderingar över Tres insats vid släpp från Apple. Det är inte första året som vi kunder får känslan av Tre inte riktig klarar av informationsflödet.
Sidan som Tre hänvisar till ”Leveransstatus” uppdateras ju inte som sig bör.
Eller är det rimligt att den uppdateras en gång per 25 timmar?
Borde det inte vara en gång i timman?
Att man som kund får jaga kundtjänst, vilket skapar onödig belastning hos dem.
Att man som kund får söka information själv via forum och hoppas på någon sorts av information.
Detta är inte en engångsupplevelse från mitt håll.
Släppet då 7:an släpptes va likadant, om inte än värre. Då visste ingen något. Dock så kunde andra operatörer leverera information. Telefonerna dröjde, men får man rätt och uppdaterad information så minskar irritationsmomentet hos oss kunder.
Så ni har ett år till på er att göra om och göra rätt.
Det hela handlar inte om hur snabbt jag får telefonen utan hur informationsflödet kommer till mig som kund.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

