Besvarat
Hur lägger jag till e-SIM till Apple Watch?
Hej! Tänkte fråga hur länge kampanjen på gratis E-sim i sex månader gäller. Hur lång tid tar det att få det inkopplat? Tänkte skaffa en Apple Watch men hittar inte den jag vill ha på eran sida (Nike+). Skall jag ha klockan innan jag kan beställa E-sim. Tacksam för svar.
Mvh Fredrik Wagner.
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Mvh Fredrik Wagner.
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Tristan
Hej Fredrik!
Som alltid när det gäller kampanjer, i alla fall de som inte har ett angivet slutdatum, kan man aldrig veta exakt hur länge en aktuell kampanj kommer att vara gällande.
Det är dock troligt att den gäller året ut med tanke på hur pass ny funktionen ändå är men det är min personliga gissning och inget som du skall ta som skrivet i sten.
När det gäller inkoppling tar det i stort sett ingen tid alls och du gör det genom att följa denna guiden men värt att kontrollera innan är om din mobil och ditt abonnemang är kompatibelt vilket du kan göra här.
Jag rekommenderar att du väntar med att aktivera tjänsten Apple Watch-Anslutning tills du faktiskt har klockan i din hand för varför förbruka tid av de 6 gratis månaderna när du ändå inte har någon klocka att ansluta till? : )
Visa originalSom alltid när det gäller kampanjer, i alla fall de som inte har ett angivet slutdatum, kan man aldrig veta exakt hur länge en aktuell kampanj kommer att vara gällande.
Det är dock troligt att den gäller året ut med tanke på hur pass ny funktionen ändå är men det är min personliga gissning och inget som du skall ta som skrivet i sten.
När det gäller inkoppling tar det i stort sett ingen tid alls och du gör det genom att följa denna guiden men värt att kontrollera innan är om din mobil och ditt abonnemang är kompatibelt vilket du kan göra här.
Jag rekommenderar att du väntar med att aktivera tjänsten Apple Watch-Anslutning tills du faktiskt har klockan i din hand för varför förbruka tid av de 6 gratis månaderna när du ändå inte har någon klocka att ansluta till? : )
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.