Skip to main content
Besvarat

Spärrat abonnemang av kostnadskontroll

  • 19 januari 2019
  • 1 svar
  • 1018 visningar

Hej !
Jag befinner mig i schweiz just nu. Jag hade kostnadskontroll. Nu har jag fått min gräns och ni har spärrat mitt abonnemang.

Kan ni avktivera min abonnemang igen. Jag åker till idag igen. Jag måste kontakta mina barn !

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hej,

du kan kontakta 3 via chatt här så kan de hjälpa dig. Du kan även ta bort en kostnadsspärr inne på Mitt3 under "abonnemang".
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2685 kommentarer
  • Svar
  • 20 januari 2019
Hej,

du kan kontakta 3 via chatt här så kan de hjälpa dig. Du kan även ta bort en kostnadsspärr inne på Mitt3 under "abonnemang".

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies