Skip to main content
Besvarat

Uppsägning av abonnemang

• 7 februari 2019
  • 1 svar
  • 927 visningar

Hej!
Jag vill säga upp min abonnemang och därför har jag ringt till 0771735300 och 0735300400.
I båda fallen hänvisas jag att logga in med BankID. Det gör jag. Sedan måste jag göra ett val.
Tyvärr där fastnar jag. mina val tas inte emot och samtalet avbryts efter 2 försök.
Hur kan jag säga upp abonnemanget?
/M

Bäst svar av Tretin

Hejsan @martinp,

välkommen till forumet! :-)

Jag beklagar ifall du har upplevt problem med vår senaste säkerhetsåtgärd, BankID när man ringer till kundservice. Du behöver inte identifiera dig med BankID ifall du inte vill eller stöter på problem. I sånt fall väljer du knappval 2 vid fråga om identifiering med BankID och väntar kvar ett litet tag. Samtalet kopplas då vidare till en handläggare som kan hjälpa dig vidare med ditt ärende.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • Svar
  • 8 februari 2019
Hejsan @martinp,

välkommen till forumet! :-)

Jag beklagar ifall du har upplevt problem med vår senaste säkerhetsåtgärd, BankID när man ringer till kundservice. Du behöver inte identifiera dig med BankID ifall du inte vill eller stöter på problem. I sånt fall väljer du knappval 2 vid fråga om identifiering med BankID och väntar kvar ett litet tag. Samtalet kopplas då vidare till en handläggare som kan hjälpa dig vidare med ditt ärende.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies