Skip to main content
Besvarat

Mitt tre appen öppnar ej på S21+

• 6 februari 2023
  • 1 svar
  • 173 visningar

Sedan 2 veckor tillbaka kraschar Mitt Tre appen när jag försöker öppna den. Har av-installerat och om-installerar flera gånger. Har Galaxy S21+

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 🙂, @pyoung 

Vad jag har fått fram & konstaterat . Så verkar det som det varit problem från December 2022 för en del , medans det löst sig för vissa . Beroende på modell , operativsystem version med mera .

Men det är alltid bra att skicka in information om att det inte funkar , då folk har olika märken,modeller,versioner av mjukvara som appen ska kunna funka brett till.

Och det kan man göra på olika sätt . Skicka in synpunkter med märke/modell/version till kundservice på mail eller chatt. Eller skriva i google play butiken för appen . Så får rätt avdelning till sig problematiken , och förhoppningvis släpper dom en lösning .

Så det är bra att hålla sig uppdaterad både för appar . Men även för operativsystemet. Så om det finns något nytt av det att hämta , så är det att rekommendera.

https://play.google.com/store/apps/details?id=se.tre.smart&hl=sv&gl=US

Så för stunden , skulle jag nog säga att det är bäst att använda sig av Mitt3 i webbläsaren .

/F

Visa original

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 7 februari 2023

Hejsan 🙂, @pyoung 

Vad jag har fått fram & konstaterat . Så verkar det som det varit problem från December 2022 för en del , medans det löst sig för vissa . Beroende på modell , operativsystem version med mera .

Men det är alltid bra att skicka in information om att det inte funkar , då folk har olika märken,modeller,versioner av mjukvara som appen ska kunna funka brett till.

Och det kan man göra på olika sätt . Skicka in synpunkter med märke/modell/version till kundservice på mail eller chatt. Eller skriva i google play butiken för appen . Så får rätt avdelning till sig problematiken , och förhoppningvis släpper dom en lösning .

Så det är bra att hålla sig uppdaterad både för appar . Men även för operativsystemet. Så om det finns något nytt av det att hämta , så är det att rekommendera.

https://play.google.com/store/apps/details?id=se.tre.smart&hl=sv&gl=US

Så för stunden , skulle jag nog säga att det är bäst att använda sig av Mitt3 i webbläsaren .

/F

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies