Skip to main content
Besvarat

Hur får man tag på spärrintyg?

• 28 augusti 2019
  • 6 svar
  • 4885 visningar

det är så att min mobil blev stulen förra helgen och mitt försäkringsbolag kräver ett spärrintyg på mobilen antar att det är att 3 har spärrat mitt IMEI nummer på telefon och hur får jag fram ett sådant intyg isf?

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

crazyk skrev:
Allt är spärrat o så det är bara det att jag undrar vart man hittar ett spärrintyg som försäkringsbolaget vill ha.

Mvh/anton

Spärrintyget kan du få hjälp med genom att kontakta kundservice.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
Hej, Du kan se ditt imei via mitt3 där du kan logga in smidigt med bankid eller via användarnamn.

Då kan du under abonnemang se ditt imei. Hoppas det löser sig 🙂

• Nykomling
  • 28 augusti 2019
Allt är spärrat o så det är bara det att jag undrar vart man hittar ett spärrintyg som försäkringsbolaget vill ha.

Mvh/anton

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 29 augusti 2019
crazyk skrev:

Mvh/anton

Spärrintyget kan du få hjälp med genom att kontakta kundservice.

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 3 september 2019
Halloj @crazyk!

Löste det sig? Återkom gärna med hur det gick 😁 Så hjälper vi dig vidare ifall det skulle behövas!

• Nykomling
  • 3 september 2019
@JeppePeppe allt e löst tack alla för hjälpen!👍👍

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 3 september 2019
crazyk skrev:
@JeppePeppe allt e löst tack alla för hjälpen!👍👍

Skönt att höra! 😁

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies