Besvarat
Pris Apple Watch-anslutning
Hej! Jag är tre-kund och sedan 4-5 år tillbaka mycket pga Er prisbild kontra utbud. Nu har jag skaffat en Apple Watch och tecknat abonnemang med e-sim. Nyligen såg jag att Telenor även släppt sitt abbonemang med Apple Watch för 49:-/ mån alltså HALVA priset mot Er. Känns inte som en e-tjänst skulle skilja så mycket. Vad jag har läst så kostar det 39:-/ månad på Tre i Danmark. Vad är det som gör att ni inte kan matcha detta i Sverige?
//Stefan
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
//Stefan
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
Bäst svar av Pettersson
Hej,
jag tror inte att 3 kommenterar sin prissättning, men kanske kan de komma med något svar här? :)
Innan Telenor släppte tjänsten var 3 ensamma på denna i Sverige och då blir det ju ingen konkurrens. Kanske kan det tänkas bli en prisjustering nu?
Gällande Danmark så är det en helt annan telekommarknad där än i Sverige och det går inte att jämföra abonnemang som finns där mot de som finns i Sverige i princip. Prisbilden är bättre i Danmark. Samtidigt är det ett mindre land som är avsevärt mycket lättare att bygga nät i, vilket på ett sätt sänker kostnaderna för operatörerna.
Visa originaljag tror inte att 3 kommenterar sin prissättning, men kanske kan de komma med något svar här? :)
Innan Telenor släppte tjänsten var 3 ensamma på denna i Sverige och då blir det ju ingen konkurrens. Kanske kan det tänkas bli en prisjustering nu?
Gällande Danmark så är det en helt annan telekommarknad där än i Sverige och det går inte att jämföra abonnemang som finns där mot de som finns i Sverige i princip. Prisbilden är bättre i Danmark. Samtidigt är det ett mindre land som är avsevärt mycket lättare att bygga nät i, vilket på ett sätt sänker kostnaderna för operatörerna.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.