Skip to main content
Besvarat

Råka radera röstmeddelande

• 23 februari 2019
  • 1 svar
  • 867 visningar

Jag skulle lyssna på två nya röstmeddelande, lyssnade på ena. Efter de första meddelandet får man göra val, då trycker jag så nästa meddelande ska komma. Därefter lägger jag tillbaka min kind mot telefonen som då råkar trycka 6, så det nya meddelandet raderas innan jag hinner lyssna alls på den!
Kan jag återskapa de sista meddelandet??
Mvh sandra

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar

Bäst svar av Jocke

Kul att du skriver till oss på 3Community @Sandravs.

Jag beklagar att du råkade radera det inspelade meddelandet och tyvärr kommer jag inte att kunna ge dig det önskade svaret här ifrån. Tyvärr finns det inget sätt att ångra ett raderat meddelande, är det raderat är det dessvärre raderat permanent.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 25 februari 2019
Kul att du skriver till oss på 3Community @Sandravs.

Jag beklagar att du råkade radera det inspelade meddelandet och tyvärr kommer jag inte att kunna ge dig det önskade svaret här ifrån. Tyvärr finns det inget sätt att ångra ett raderat meddelande, är det raderat är det dessvärre raderat permanent.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies