Skip to main content
Besvarat

feldebitering

• 29 augusti 2019
  • 1 svar
  • 149 visningar

Två månader i rad har jag blivit debiterad för datatrafik utomlands. Ena månaden var jag i ett EU land vilket inte ska kosta mer än i Sverige. Andra månaden var jag inte utomlands överhuvudtaget.

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Någotanvändarnamnsomintefinns! Välkommen till forumet! 😊

Låter märkligt att det ska ha kommit en debitering om du inte befunnit dig utomlands. Vi har eftersläpande fakturering, alltså får du användning för Juli, i Augusti - kan detta vara det som rör till det?
Om det fortfarande känns som något är fel, så kan du alltid maila, chatta eller ringa in till oss för hjälp med din faktura. Här kan du kontakta kundservice.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 2 september 2019
Hejsan @Någotanvändarnamnsomintefinns! Välkommen till forumet! 😊

Låter märkligt att det ska ha kommit en debitering om du inte befunnit dig utomlands. Vi har eftersläpande fakturering, alltså får du användning för Juli, i Augusti - kan detta vara det som rör till det?
Om det fortfarande känns som något är fel, så kan du alltid maila, chatta eller ringa in till oss för hjälp med din faktura. Här kan du kontakta kundservice.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies