Skip to main content
Besvarat

Varför har min faktura höjts?

  • 5 juli 2018
  • 1 svar
  • 161 visningar

Min senaste faktura slutar på 501 istället för 474:- som den senaste fakturan slutade på. Varför denna höjning.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Bäst svar av Nils

Hej storgatan22!

Välkommen till 3Community!

Du kan gå igenom din faktura smidigt direkt på Mitt3, tre.se/Mitt3. Där kan du då gå igenom alla specifika kostnader. Om du har frågor över någon post på fakturan kan du kontakta vår kundservice så hjälper dom dig se över det! 🙂
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 826 kommentarer
  • Svar
  • 9 juli 2018
Hej storgatan22!

Välkommen till 3Community!

Du kan gå igenom din faktura smidigt direkt på Mitt3, tre.se/Mitt3. Där kan du då gå igenom alla specifika kostnader. Om du har frågor över någon post på fakturan kan du kontakta vår kundservice så hjälper dom dig se över det! 🙂

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies