Besvarat
Varför har min faktura höjts?
Min senaste faktura slutar på 501 istället för 474:- som den senaste fakturan slutade på. Varför denna höjning.
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Bäst svar av Nils
Hej storgatan22!
Välkommen till 3Community!
Du kan gå igenom din faktura smidigt direkt på Mitt3, tre.se/Mitt3. Där kan du då gå igenom alla specifika kostnader. Om du har frågor över någon post på fakturan kan du kontakta vår kundservice så hjälper dom dig se över det! 🙂
Visa originalVälkommen till 3Community!
Du kan gå igenom din faktura smidigt direkt på Mitt3, tre.se/Mitt3. Där kan du då gå igenom alla specifika kostnader. Om du har frågor över någon post på fakturan kan du kontakta vår kundservice så hjälper dom dig se över det! 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.