Besvarat
Donera data till UNHCR fungerar inte
När jag försöker donera data via https://www.tre.se/privat/handla/erbjudanden/datadonate/ så står de att min abonnemang inte ger mig rätt att donera vilket inte stämmer då jag har 3Surfa 50GB vilket klart och tydligt framgår på sidan? Någon annan som har samma problem?
Kontaktade chatten som sa att "endast vissa abonnemang ingår" vilket jag tyckte va ett dåligt svar med tanke på att de dessutom står på sidan att de ska fungera med mitt abonnemang.
Någon annan som har samma problem?
Kontaktade chatten som sa att "endast vissa abonnemang ingår" vilket jag tyckte va ett dåligt svar med tanke på att de dessutom står på sidan att de ska fungera med mitt abonnemang.
Någon annan som har samma problem?
Bäst svar av JeppePeppe
Nu har jag fått svar @Johan N !
Det är ett tekniskt fel just nu där ifall man har ett 3Surfa-abonnemang med 3Världen så kan man inte donera surf på hemsidan. Vi jobbar på att lösa det så att det fungerar framöver - kan dock inte ge en tidpunkt eller så just nu tyvärr. Men då har vi en anledning i alla fall 🙂
Visa originalDet är ett tekniskt fel just nu där ifall man har ett 3Surfa-abonnemang med 3Världen så kan man inte donera surf på hemsidan. Vi jobbar på att lösa det så att det fungerar framöver - kan dock inte ge en tidpunkt eller så just nu tyvärr. Men då har vi en anledning i alla fall 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.