Skip to main content
Besvarat

Ändra beställning

• 27 september 2018
  • 1 svar
  • 438 visningar

Hej jag tecknade nyss ett nytt abonnemang (iPhone XS 64 gb med obegränsad surf för 649 kr/mån)

Under vanliga frågor står det att om man vill ändra sin order så ska man kontakta en 3-butik eller ringa kundservice. Men nu till min fråga. Om jag hade ändrat till iPhone XS Max istället och 256 gb, får man samma pris som om man hade köpt den när ni hade ert öppningserbjudande eller är det de priserna som står nu?

Mvh

Martin

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Tristan

Hej Martin!

Rent generellt skulle jag säga att det är priserna som gäller nu, då du gör din beställning nu.

Du kan dock alltid ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 mellan 08 och 18 under en helgfri vardag för besked.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 27 september 2018
Hej Martin!

Rent generellt skulle jag säga att det är priserna som gäller nu, då du gör din beställning nu.

Du kan dock alltid ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 mellan 08 och 18 under en helgfri vardag för besked.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies