Besvarat
Spärrade telefoner
Hej jag skulle vilja att någon från kundtjänst kan ringa upp mig för det är lite brådskande för ni har spärrat min och sambons telefon och nu är de så att vi ska ut o resa imorgon och vi får sms biljetter som vi måste visa upp på tåget . Fick meddelande av er där de stod att betalas räkningen direkt så sätter ni på telefonerna igen
så snälla ringa mig 0760088009
mvh Jesper karhu
så snälla ringa mig 0760088009
mvh Jesper karhu
Bäst svar av Tristan
Hej Jesper!
Om ni gör en kortbetalning via Mitt3 brukar abonnemangen vara igång igen rätt snabbt, men det kan ta upp till 24h.
Ifall ni har gjort betalningen på något annat vis är det först när pengarna har inkommit till 3 och blivit registrerade på ert kundkonto som spärren släpps.
Ett alternativ är att logga in på SJ, ifall ni har beställt som inloggade, och välja att få biljetten som E-biljett istället. Om ni inte har varit inloggade kan ni alltid få hjälp från SJ:s Kundservice via deras chatt här.
Ska resan utföras av något annat tågbolag får ni helt enkelt vända er dit, jag har bara koll på SJ som den trogna resenär jag är.
Avslutningsvis vill jag bara påpeka att 3Community inte har något med 3:s Kundservice att göra utan är en funktion där 3:s kunder kan hjälpa andra kunder genom att dela med sig av kunskap och erfarenheter.
Hoppas att något av ovanstående löser ert biljettproblem.
: )
Visa originalOm ni gör en kortbetalning via Mitt3 brukar abonnemangen vara igång igen rätt snabbt, men det kan ta upp till 24h.
Ifall ni har gjort betalningen på något annat vis är det först när pengarna har inkommit till 3 och blivit registrerade på ert kundkonto som spärren släpps.
Ett alternativ är att logga in på SJ, ifall ni har beställt som inloggade, och välja att få biljetten som E-biljett istället. Om ni inte har varit inloggade kan ni alltid få hjälp från SJ:s Kundservice via deras chatt här.
Ska resan utföras av något annat tågbolag får ni helt enkelt vända er dit, jag har bara koll på SJ som den trogna resenär jag är.
Avslutningsvis vill jag bara påpeka att 3Community inte har något med 3:s Kundservice att göra utan är en funktion där 3:s kunder kan hjälpa andra kunder genom att dela med sig av kunskap och erfarenheter.
Hoppas att något av ovanstående löser ert biljettproblem.
: )
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.