Skip to main content
Besvarat

hur beställer man ett extra sim kort här på hemsidan?

  • 31 oktober 2018
  • 3 svar
  • 4019 visningar

har ett 3g mobildata abonnemang.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Tretin

Hejsan @Malmingen!

Varmt välkommen till vårt härliga forum! :)

Just abonnemanget 3Extra SIM går inte att beställa via vår hemsida, just den abonnemangsformen behöver lite administration för att det ska fungera som är bäst att göra i kontakt med oss.

För att beställa ett 3Extra SIM kan du ta kontakt med din närmsta 3Butik, ringa in till kundservice eller skriva in till dom via Tre.se.

Du kan hitta din närmsta 3Butik här på vår hemsida. Kundservice kan du nå på 0735 300 400 mellan 08:00 - 20:00 på vardagar och 10:00 - 19:00 på helger eller skriva till dom här på vår hemsida.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

  • Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 31 oktober 2018
Det står på hemsidan att det är öppet till kl 19 men när man ringer är det öppet till kl 18. Lite förvirrande.

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • Svar
  • 2 november 2018
Hejsan @Malmingen!

Varmt välkommen till vårt härliga forum! :)

Just abonnemanget 3Extra SIM går inte att beställa via vår hemsida, just den abonnemangsformen behöver lite administration för att det ska fungera som är bäst att göra i kontakt med oss.

För att beställa ett 3Extra SIM kan du ta kontakt med din närmsta 3Butik, ringa in till kundservice eller skriva in till dom via Tre.se.

Du kan hitta din närmsta 3Butik här på vår hemsida. Kundservice kan du nå på 0735 300 400 mellan 08:00 - 20:00 på vardagar och 10:00 - 19:00 på helger eller skriva till dom här på vår hemsida.

  • Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 3 november 2018
Inte riktigt. Först så hänvisas man till fel nr på just den sidan. För det andra så var jag förbi tre i skrapan på södermalm som inte visste att denna fanns eller kunna fixa det till mig. Dock har ni trevlig personal så det är toppen. När jag äntligen kom fram till kundsupporten så var ni super trevliga och löste min önskan om detta abonnemang. Så nu är alla nöjda men kan vara bra att uppdatera butiker och hemsida så att informationen stämmer. tack för mig

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies