Skip to main content
Besvarat

Jag har bindningstid, kan jag förlänga via hemsidan

  • 26 november 2018
  • 1 svar
  • 183 visningar

Hej!

När mitt abonnemang var slut i somras så valde jag att inte byta mobiltelefon, men jag förlängde ändå mitt abonnemang och fick lägre månadskostnad och fick veta att jag kan byta telefon när jag var redo. Nu blev jag sugen på att köpa en Iphone xs, gärna via hemsidan så jag får ett par hörlurar på köpet dessutom. Men när jag skriver mitt telefonnummer under att jag vill behålla mitt nummer så står det att numret har bindningstid och jag kommer inte vidare... Hur gör jag då?

/Iris

Bäst svar av Pettersson

Hej,

om du har förlängt ditt abonnemang med ett erbjudande om lägre månadskostnad och sedan vill förlänga abonnemanget med en telefon istället, så behöver du ringa till 3 för att göra detta. Hemsidan ser att du har bindningstid, denna behöver justeras innan det blir möjligt att förlänga.

När du ringer till 3, ta upp att du vill ha hörlurarna så kan de se vad som går att göra 🙂
Visa original

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2684 kommentarer
  • Svar
  • 27 november 2018
Hej,

om du har förlängt ditt abonnemang med ett erbjudande om lägre månadskostnad och sedan vill förlänga abonnemanget med en telefon istället, så behöver du ringa till 3 för att göra detta. Hemsidan ser att du har bindningstid, denna behöver justeras innan det blir möjligt att förlänga.

När du ringer till 3, ta upp att du vill ha hörlurarna så kan de se vad som går att göra 🙂

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies