Skip to main content
Besvarat

Förlägning av abonemang och ny mobil?

• 6 februari 2019
  • 2 svar
  • 472 visningar

Hej!
Jag skulle vilja förlänga mitt nuvarande abonemang med en ny mobil och jag har en bindningstid till december i år. Nu har jag tyvärr råkat få en betalningsanmärkning och undrar hur stor chans det är till att jag får förlänga mitt abonemang med en ny mobil?
Tacksam för svar!

Bäst svar av Tretin

Hejsan @Nicke nyfiken,

välkommen till forumet! :-)

Av erfarenhet kan det sätta käppar i hjulet för dig när det kommer till krediten. En betalningsanmärkning resulterar oftast i ett avslag - men jag vill inte dra alla över kanten och tycker att det är absolut värt att testa.
Visa original

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 8 februari 2019
Hejsan @Nicke nyfiken,

välkommen till forumet! :-)

Av erfarenhet kan det sätta käppar i hjulet för dig när det kommer till krediten. En betalningsanmärkning resulterar oftast i ett avslag - men jag vill inte dra alla över kanten och tycker att det är absolut värt att testa.

Tack så mycket för ditt svar, ska absolut testa! 🙂

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies