Skip to main content
Besvarat

Uppsägning av bredband

  • 12 maj 2019
  • 1 svar
  • 547 visningar

Mitt abonnemang på bredband går ut i juli. Måste jag säga upp det eller görs det automatiskt? Jag har inte haft mycket nytta av det då jag bir i skogen i och det har fungerat väldigt dåligt hela tiden.

Bäst svar av Pettersson

Hej,

du behöver själv avsluta ditt abonnemang. Du har en månads uppsägningstid, dvs att du måste säga upp ditt abonnemang senast en månad innan bindningstiden tar slut för att abonnemanget ska avslutas det datumet. För att avsluta ditt abonnemang kan du ringa 0735-300 400 så hjälper de dig. Öppet vardagar 8-18. 🙂
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 13 maj 2019
Hej,

du behöver själv avsluta ditt abonnemang. Du har en månads uppsägningstid, dvs att du måste säga upp ditt abonnemang senast en månad innan bindningstiden tar slut för att abonnemanget ska avslutas det datumet. För att avsluta ditt abonnemang kan du ringa 0735-300 400 så hjälper de dig. Öppet vardagar 8-18. 🙂

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies