I fotspåren efter oseriösa återförsäljare...
Det tog lång tid innan jag fick benat ut vad dessa oseriösa återförsäljare höll på med och som ständigt hänvisade till att de ringde från Tre.
Det kostade också mig ett antal onödiga kronor lagda på helt onödiga kostnader, om jag bara hade vetat...
Det låter så bra att det finns en ångerrätt. Jag har använt mig av den och sitter fortfarande efter tre månader med neddroppande fakturor från Hallå Mobil och Svea Ekonomi. Skickade också tillbaka den s k ”gåvan” som jag förstod skulle komma att debiteras mig i efterhand. Och den har kommit tillbaka 2 gånger. Det låter också så bra att man kan vända sig till kundservice på Tre och det har jag också gjort, men det finns inget som de heller kan göra. Jag fick reda på att Tre sagt upp avtalet med dessa lurendrejare efter alldeles på tok för lång tid tycker jag. De har härjat vilt och Tre har inte lyssnat speciellt väl på sina kunder tycker jag. De borde ha insett dessa bluffmakare mycket tidigare och gjort något åt det.
Jag har varit trogen kund hos Tre under många år och jag tyckte det fungerade bra tills dessa återförsäljare dök upp och började jaga och jag förstår överhuvudtaget inte varför de skulle tas in.
Är mycket besviken på det sätt som detta skötts och har tappat förtroendet rejält för Tre.
Kommer därför att säga upp mina abonnemang efterhand som de löper ut.
Tack för mig!
Det kostade också mig ett antal onödiga kronor lagda på helt onödiga kostnader, om jag bara hade vetat...
Det låter så bra att det finns en ångerrätt. Jag har använt mig av den och sitter fortfarande efter tre månader med neddroppande fakturor från Hallå Mobil och Svea Ekonomi. Skickade också tillbaka den s k ”gåvan” som jag förstod skulle komma att debiteras mig i efterhand. Och den har kommit tillbaka 2 gånger. Det låter också så bra att man kan vända sig till kundservice på Tre och det har jag också gjort, men det finns inget som de heller kan göra. Jag fick reda på att Tre sagt upp avtalet med dessa lurendrejare efter alldeles på tok för lång tid tycker jag. De har härjat vilt och Tre har inte lyssnat speciellt väl på sina kunder tycker jag. De borde ha insett dessa bluffmakare mycket tidigare och gjort något åt det.
Jag har varit trogen kund hos Tre under många år och jag tyckte det fungerade bra tills dessa återförsäljare dök upp och började jaga och jag förstår överhuvudtaget inte varför de skulle tas in.
Är mycket besviken på det sätt som detta skötts och har tappat förtroendet rejält för Tre.
Kommer därför att säga upp mina abonnemang efterhand som de löper ut.
Tack för mig!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.