Skip to main content
Besvarat

Obegränsad surf slut?

  • 11 november 2019
  • 10 svar
  • 1968 visningar

Hej,

jag har fått ett nytt abonnemang med obegränsat surf men jag fick ett sms att min surf var slut, hur kan detta hända? Jag surfade i Max tio minuter.

Bäst svar av Pettersson

Det låter konstigt att din obegränsade surf skulle ha tagit slut. Det finns en spärr per dygn, men denna borde släppt vid midnatt. 

 

Det bästa är om du kontaktar 3Kundservice så kan de se över detta mer specifikt. Här hittar du kontaktuppgifter.

Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 11 november 2019

Hej,

 

det låter konstigt! Är det så att du har beställt en ny telefon med abonnemanget? Har den telefonen skickats till dig?


  • Rookie
  • 11 november 2019

Hej, 

ja jag har beställt en ny mobil som skall komma nästa vecka så just nu använder jag mig av min gamla men fick instruktioner att jag skulle stoppa i det nya sim-kortet idag.


Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 11 november 2019

Hmm okej, har du precis bytt till 3 eller har du bara förlängt ditt abonnemang hos 3?


  • Rookie
  • 11 november 2019

Jag bytte till 3 nu, vi flyttade även mitt gamla numer till 3


  • Rookie
  • 11 november 2019
Pettersson skrev:

Hmm okej, har du precis bytt till 3 eller har du bara förlängt ditt abonnemang hos 3?

Jag bytte till 3 nu, vi flyttade även mitt gamla numer till 3


Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 11 november 2019

Har det kommit som ett SMS eller som någon notis? Om du har beställt obegränsad surf låter det konstigt att surfen skulle ha tagit slut. 
 

Fungerar surfen för dig?


  • Rookie
  • 12 november 2019
Pettersson skrev:

Har det kommit som ett SMS eller som någon notis? Om du har beställt obegränsad surf låter det konstigt att surfen skulle ha tagit slut. 
 

Fungerar surfen för dig?

Nej surfen fungerar ej, jag fick ett sms att min surf va slut även fast jag ska ha obegränsat med surf.


Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 12 november 2019

Det låter konstigt att din obegränsade surf skulle ha tagit slut. Det finns en spärr per dygn, men denna borde släppt vid midnatt. 

 

Det bästa är om du kontaktar 3Kundservice så kan de se över detta mer specifikt. Här hittar du kontaktuppgifter.


  • Nykomling
  • 13 augusti 2022

Ni är så dåliga. Ingen kuntjänst på helger där alla kan behöva er! 


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 13 augusti 2022

Hejsan , @MMM 

Tråkigt att höra att du inte hunnit få hjälp med ditt ärende . Vad behöver du hjälp med ,  är det något forumet kan hjälpa dig med ? Så länge de inte gäller fakturor osv, som man får ringa kundservice för . Är det brådskande kan 3 butik vara värt att besöka . 

 

Chatten har varit öppen idag 9-15 iaf . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss 

Annars är det först på måndag som det går att nå kundservice. 

Med vänlig hälsning, F 

 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies