Jag förlängde mitt abonnemang i September men jag tog inte ut någon mobil vid det tillfället så jag undrar om det är möjligt att göra det nu.
Med vänlig hälsning,
Lars Karlsson
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Pettersson
Hej,
om du förlängde abonnemanget för att behålla priset eller få ett lägre pris bör det inte vara några konstigheter att förlänga ditt abonnemang och plocka ut en ny telefon. Det enklaste är om du kontaktar 3Kundservice som kan hjälpa dig!
om du förlängde abonnemanget för att behålla priset eller få ett lägre pris bör det inte vara några konstigheter att förlänga ditt abonnemang och plocka ut en ny telefon. Det enklaste är om du kontaktar 3Kundservice som kan hjälpa dig!
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte. Läs mer om vår cookiepolicy
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.