Skip to main content
Besvarat

När kan man förlänga abonnemanget?

  • 29 november 2019
  • 1 svar
  • 156 visningar

Hej

Jag förlängde mitt abonnemang i September men jag tog inte ut någon mobil vid det tillfället så jag undrar om det är möjligt att göra det nu.

Med vänlig hälsning, 

Lars Karlsson

 

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hej,

 

om du förlängde abonnemanget för att behålla priset eller få ett lägre pris bör det inte vara några konstigheter att förlänga ditt abonnemang och plocka ut en ny telefon. Det enklaste är om du kontaktar 3Kundservice som kan hjälpa dig! 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 1 december 2019

Hej,

 

om du förlängde abonnemanget för att behålla priset eller få ett lägre pris bör det inte vara några konstigheter att förlänga ditt abonnemang och plocka ut en ny telefon. Det enklaste är om du kontaktar 3Kundservice som kan hjälpa dig! 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies